Forum ERROR 404 Strona G│ˇwna ERROR 404
forum naszej dru┐yny
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Pytań na razie tyle.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ERROR 404 Strona G│ˇwna -> Liga Red Box
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Gwiazdor



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 9:30, 10 Kwi 2014    Temat postu: Pyta┼ä na razie tyle.

Ja mam za soba 5 dni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pan Andrzej pracuje teraz w [link widoczny dla zalogowanych] na Urzedniczej.
obowi─ůzkowo spodnica...kup ┼éadny czarny kostium sp├│dnica +┼╝akiet...no i ┼éadne stylowe buty,bez zadnych czub├│w i 30cm obcasa...powodzenia moja siostra obronila si─Ö na 5 z prawa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pora┼╝ka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszukuje fryzjerki,Doroty,ktora pracowala dluzszy czas w salonie Gracja na Nowos─ůdeckiej.

Najlepsze jest to ┼╝e ten serial (sceny w Wadlewie, czyli rodzinnym domu przyj**anej Cnotliwej Marysi) kr─Öc─ů w Brzezinie k/wroc┼éawia dok┼éadnie na przeciwko domu mojej babci i czasem mo┼╝na sobie poobserwowa─ç. [link widoczny dla zalogowanych] repair styling ( control & shine lotion) .
Jestem 2 lata od niej starsza, a wygl─ůdam na m┼éodsz─ů i to zdecydowanie. cze┼Ť─ç wszystkim zrobi┼éam dzisiaj pierwszy raz,a przyczyna? W odpowiedzi dla GRUBAxD chc─Ö Ci poleci─ç zestaw ─çwicze┼ä fitnes metod─ů Calletics, znajdziesz te ─çwiczenia w internecie, 1 godz. hm Wiesci szybko sie rozchodza i ludzie nie chca slyszec o zywcu, praca w ┼éagrach nie dzieki. [link widoczny dla zalogowanych]
je┼╝eli odkrytr plecy i do┼Ť─ç du┼╝y dekolt, to warto go zape┼éni─ç dosy─ç widoczn─ů bi┼╝uteri─ů. Jak masz jakies pytania , napisz. tzn www,q10,pl !!!a w cenniku w salonie sa takie same cenny ,dla stalych klietow,mysla ze ludze sa slepi,a marcelina wogule niema pojecia o farbowaniu,bylam tam tydzen temu i wyglodam jak zebra,wrzyciu do tego salonu niepujde to nie tylko ja, a zawsze wyszlam z q10 zadowolona do ostatni wizyty, Witajcie. Tu meg27- Nie pamietam numeru ale jak bedziesz szla ta ulica to po jej prawej stronie obserwuj wszystkie wystawy. czasem i taki i taki pasuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałabym zobaczyć z mężczyzn:
Dzieki czemu nogo sa gladkie do 6 tygodni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przede wszystkim byli doinformowani na temat mozliwosci i warunkow zatrudniamia Polakow i nie potraktowali mnie jak uchodzca z jakiejs afrykanskiej wioski.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wystarczy poszuka─ç. i teraz tak, znalaz┼éam na All fajn─ů ofert─Ö, facet sprzedaj─Ö orbitreki niemieckiej firmy STAMM
[link widoczny dla zalogowanych]
a wiecie czego nie jesc zeby nie urosly juz wiecej?????????????
Mo┼╝e poszukaj w jakiej┼Ť dobrze zaopatrzonej - na pewno b─Öd─ů mieli.
zreszt─ů nie Ty jedna, wejd┼║ na najnowsze zdj─Öcia Natalii Siwiec gdzie┼Ť tam z USA
[link widoczny dla zalogowanych]

zap┼éaci┼éam 100 z┼é, kosmetyczka ostrzega┼éa ┼╝e goi s─Ö do roku, ale by┼éo ok poza jednym przypadkiem kiedy przez jakis czas ropia┼é i nie by┼éo z dziurka najzdrowiej, ale wybra┼éam sie wtedy do kosmetyczki znowu, zdezynfekowa┼éa, wyczysci┼éa, zapisa┼éa dobr─ů ma┼Ť─ç i jest juz do tej pory ok, a kolczyk mam ponad rok. [link widoczny dla zalogowanych] Pierwsze wa┼╝enie i 88 kg!!!
ja po nim nie mam ubocznych skutk├│w i biore rano ze ┼Ťniadaniem. W najbli┼╝szej przysz┼éo┼Ťci wybieram si─Ö na kolejne, ┼╝eby zmniejszy─ç blizn─Ö do jak najmniejszych rozmiar├│w. A ja polecam zesp├│┼é AdamsBand,je┼Ťli chodzi o ┼Ül─ůsk,oni graj─ů w Katowicach i okolicach.Repertuar mo┼╝na z nimi ustali─ç,s─ů ┼Ťwietne zabawy,a muzyka naprawde spoko.┼Üpiewa dziewczyna i taki pan Co do ceny to mo┼╝na si─Ö z nimi dogada─ç Polecam. Cho─ç musz─Ö przyzna─ç, ┼╝e czasem zdarzaj─ů mi si─Ö \przeb┼éyski\, ┼╝e nie jest ze mn─ů tak znow├│┼╝ ┼║le Mam te┼╝ sk┼éonno┼Ť─ç do rozpami─Ötywania przesz┼éo┼Ťci, analizowania \co zrobi┼éam ┼║le - to dopiero jest upierdliwe Idzcie do chirurga, je┼╝eli on tylko zrywa paznokcie to sobie ODPU┼ÜCIE i poszukajcie tego, kt├│ry wykona ten zabieg kt├│ry opisa┼éam. [link widoczny dla zalogowanych]
u┼╝ywam od┼╝ywek, ale i tak nie pomagaj─ů. No kurde, G─ůsowska zaj─Ö┼éa III miejsce na mistrzostwach ┼Ťwiata, chyba ma poj─Öcie o tym, co robi? ja si─Ö dopisuj─Ö do listy. o 2 w nocy a potem o 9 rano, bo miesnie nie maja czasu na regenercje. BUZKA PAPA Mona jesli chcesz zrzuci─ç wage to chyba sie nie ob─Ödzie z rezygnacji z piwka ... http://www.youtube.com/watch?v=JRbgsCLaAQY
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale to jest zawsze decyzja lekarza.
[link widoczny dla zalogowanych]

Witajcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak jakies pol roku temu problem nawrocil wycinanie nic nie dalo ziarnina juz byla duza. Nale┼╝y przygotowa─ç 2 miedniczki lub ma┼ée wiaderka , jedno z bardzo gor─ůc─ů wod─ů ,a drugie z bardzo zimn─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

And┼╝elika - angelika [link widoczny dla zalogowanych] ogolnie stwierdzam ze w ogole nie jestem na to gotowy, mam dosc specyficzne podejscie do kobiet, rowniez z uwagi na prace jaka wykonuje, z reguly otacza mnie wiele kobiet, ktore same sie kreca wokol, i nie problem by┼éoby wykonac jakis skok w bok, ciekawe jakby to by┼éo z inn─ů ale..
Czy to prawda ┼╝e tego typu herbatki rozleniwiaj─ů jelita? Jest to bardzo silny efekt placebo kt├│ry wspomaga dzia┼éanie mary┼Ťki . do kamap925- wiesz wczesniej pisali ze nawet przed wytryskiem na penisie pojawia sie p┼éyn zawierajacy plemniki. Gdzie┼Ť czyta┼éam bardzo ciekaw─ů analiz─Ö r├│┼╝owego koloru, zaraz jej poszukam To tyle Kochani .. [link widoczny dla zalogowanych]
P├│┼║niej jak przychodzili do mnie go┼Ťcie to wpadali z pytaniem czy aby nie potrzebna tu ekipa reanimacyjna! dosta┼éam od jednegO lekarza luteine poweidzia┼é mi,┼╝─Ö to mo┼╝e by─ç wczesna ci─ů┼╝a,ale nie b─Öde tegO bra┼éa bo ja nie chce by─ç w ci─ů┼╝y,jak wywo┼éa─ç okres ? Cena ja k za ci─Öcie w takim miejscu chyba sensowna - 54 z┼é, ale co mnie najbardziej zaciekawi┼éo to mycie w┼éos├│w - na takiej myjce z masa┼╝em - powiem super. Je┼Ťli masz jeszcze jakie┼Ť w─ůtpliwo┼Ťci - pisz. Mam dla was co┼Ť pozytywnego.. Zgadzam si─Ö z Tob─ů, za bardzo rozrywkowi to oni nie s─ů. Jezeli jestes w pelni zdrowa osoba, to moze teraz zrob glodowke do 2 przelomu kwasicznego (czyli okolo 3tyg), a nastepna, za rok zrobisz 30dniowa?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kto z mn─ů od 20 - 30 czerwca .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

znalazlam wlasnie taka torebke na allegro, zastanawiam sie czy ja kupic, ale z reguly jestem osoba niezdecydowana i zastanawiam sie jeszcze a moze wy poradzicie mi cos, co myslicie o tej torbie?/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
obci─Öcie, z myciem i modelowaniem takich raczej d┼éugich w┼éos├│w to koszt 35 z┼é-wiem, bo sama mam takie i tyle zap┼éaci┼éam a w┼éosy mam trudnne-pl─ůcz─ů si─Ö i pusz─ů, wi─Öc si─Ö troch─Ö napracowali-i przy myciu trzeba by┼éo rozczesywa─ç i p├│┼║niej z modelowaniem te┼╝ nie jest ┼éatwo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Elizabeth w biu┼Ťcie niestety r├│wnie┼╝, no ale co┼Ť za co┼Ť wcz─Ösniej Elizabeth by┼éo 98 a teraz 93, wczoraj na tych sokach schud┼éam jeszcze kg, bo dzisiaj wa┼╝e 59, czuj─Ö si─Ö wysmienicie!!
[link widoczny dla zalogowanych]
(W Polsce nie wiewielu lekarzy zajmuje si─Ö tym tematem i ma mo┼╝liwo┼Ť─ç wykrycia grzybic wewn─Ötrznych).
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam nadziję, że nie pozostanie to tylko moim kolejnym niespełnionym marzeniem. [link widoczny dla zalogowanych] Mój sposób, to nie traktować ciała, jak wroga - należy się z nim zaprzyjaźnić
┼üom┼╝a i okolice. rano przed posi┼ékiem we┼║ 1 ┼éy┼╝k─Ö ziaren siemienia lnianego i popij szklank─ů zimnej wody. agnieszka w┼éodarczyk Wcze┼Ťniej nale┼╝a┼éo spakowa─ç swoje rzeczy gdy┼╝ po operacji nie trafia si─Ö na t─ů sam─ů sal─Ö tylko na pooperacyjn─ů i piel─Ögniarki przenosz─ů wszystkie rzeczy w┼éa┼Ťnie tam. Chcialabym tez wiedziec co ile trzeba si─Ö zjawia─ç na kontrole u doktora.Dla mnie to wazne bo chcialabym wiedziec co ile musialabym dojezdzac do Warszawy. [link widoczny dla zalogowanych]
to u nasady wlos├│w i przy uszach (tam tez sa delikatne wloski) zostawial zolte paski - jakbym maske miala nalozona na twarz... czy ┼éokcie maj─ů dotkn─ůc kolan czy mam je tylko przyci─ůgn─ůc? W listopadzie mam isc na badanie stwierdzajace czy prolaktyna zmalala. i teraz ┼╝a┼éuje ze je przefarbowa┼éam .. ja w ciagu 3 dni jedzenia tak 2100 kalorii przytylam kilogram hhmmmmmm............ lub dwa , noi koniecznie musisz sie mierzy─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ERROR 404 Strona G│ˇwna -> Liga Red Box Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin