Forum ERROR 404 Strona Gwna ERROR 404
forum naszej druyny
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Widzę że pod moją nieobecność zamiast walczyć z kilosk

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ERROR 404 Strona Gwna -> Liga Red Box
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Gwiazdor



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 7:58, 08 Kwi 2014    Temat postu: Widzę że pod moją nieobecność zamiast walczyć z kilosk

Zawsze jednak można jeszcze czegoś szukać, bo może można wnieść nowy tytuł sprawy.
[link widoczny dla zalogowanych]
może się ktoś jeszcze na ten temat wypowiedzieć >???? ;((
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mecze sie juz z tym 4 lata! [link widoczny dla zalogowanych] Na drętwienie polecam ćwiczenia dłoni i palców:
GRATIS !!!.................................. Może to z gorąca. Piastowskiej!!!!polecam ja!! ;P Ale tak na powaznie, to ja sie z nim zgadzam, zwlaszcza w takiej sytuacji jak nasze, gdzie jedna polowka pochodzi z innego kraju. Trdniej jest ludziom bardzo wrazliwym i niepewnym siebie. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrowinka dla wszystkich orbitrekomanów jutro wybieram się na resekcje górnej 2 i bardzo się boję miałam przez jakis czas stan zapalny, który chyba zostal opanowany, ale jak naczytalam się, że czasami nawet znieczulenie nie pomaga i bardzo boli, to az się gorąco robi... Jak szukacie starych utworów ja mam całkiem sporo pisać jak coś to wyśle na maila Pozdrawiam ciąża obumarła ?? Magunia : Do bibo. Dziękuję serdecznie za informację, troszkę jestem spokojniejsza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niezle !
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobaczymy jak to bedzie- ale dzieki za porady i napewno skorzystam blizny, moja goiła się bardzo dobrze,po 8 dniach miałam zdjęte szwy,była jaśniuteńka, teraz gdy odpadły mi prawie wszystkie strupki nieco się zaczerwieniła i odczuwam pieczenie, takie jakby szczypanie, czy to normalne?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wczoraj nagotowałam gar zupy. [link widoczny dla zalogowanych] a najlepsze jest to ze ani na opakowaniu ani wewnatrz niego nie ma zadnej informacji o składzie tego proaszku-ciekawe nieprawdaz??
Widać nie mają klientów i próbują na wszystkie sposoby. Już zrezygnowałam z dalszego poszukiwania.... Polecam różnego rodzaju odżywki oczywiście typ:regenerujące i odżywiające dla włosów zniszczonych i tak w ogóle to jeszcze pomaga magnez w tabletkach albo \'Skrzypovita\' to już doszczędnie wzmocni Twoje włosy i wtedy będziesz mogła pomyśleć ewentualnie na tego typu zabiegami :] pozdrawiam Jest raczej drobna choc nie wieszak i ma kobieca budowe - a gdy skonczyla 40-skte miala maly kryzys na punkcie swego wieku - to mimo tego nieszczesnego baranka nikt jej nie daje tyle lat ile ma! tą maścią powinno się smarować tylko raz w tyg , bo zatrzymuje to jakieś tam substancje w organizmie i są jakieś niedobory . [link widoczny dla zalogowanych]
zazdrosna konkurencja nie spi i działa. Strasznie irytuje mnie jej glupi usmiech i sztucznosc. Pozdrawiam ; Z pewnoscia w Czeczeni jest sporo rosyjskich niewolnic. Wczoraj dostałam list z Sądu Biskupiego, że skarga wpłynęła i zawiadamiają, że ze względu na wielość spraw przewidywany termin rozpoczęcia kanonicznego procesu o stwierdzenie nieważności małżeństwa to koniec 2015 roku! ****@----------------@ Jestem już w domu, czuję się całkiem nieźle, mam ochotę cały czas coś robić a nie leżeć - nic mi nie mówiono o tym aby nie dźwigać - serio nie wolno?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
CIEKAWE CIEKAWE....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mój lekarz mówił że w szpitalu gdzie pracuje częściej spotyka się z poronieniami po odstawieniu bo nagły wzrost prolaktyny u osób z prolaktynemią powoduje gwałtowny spadek poziomu progesteronu niezbędnego do prawidłowego rozwoju ciąży.
[link widoczny dla zalogowanych]
blacky75 to efekt super mam nadzieję że i mnie uda się zrzucić zbędne kg ja warzyłam sie we srodę i było 81,3 obiecałam sobie że będe się warzyć po skonczonej diecie czyli za tydzień a później zobaczymy ja od niedawna chodzę na aerobik raz w tygoniu mam nadzieję że do świąt będą juz widoczne efekty pozdrawiam i wytrwałości do jutra :*
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak będziesz po tym zabiegu to opisz jaki jest efekt i czy troszkę pomogło, będę trzymał kciuki żeby było jak najlepiej. [link widoczny dla zalogowanych] Poza tym seks rozumiany jako małżeński obowiązek nie jest pociągający dla żadnej ze stron.
Nie ma to jak bajki.... Początkowo robiąc lewatywy nawet codziennie miałam wspaniałe uczucie lekkości, ale coraz częsciej zdarza mi się, ze płyn pozostaje w jelitach i czuję się bardziej ocieżała niż przed lewatywą. pomóżcie już 2 razy miałem ściągany paznokiec i nie chce miec już 3 raz, bo znów mi wrasta i mam zbiór ropny i nie wiem jak temu zapobiec czy moczenie w gorącej wodzie pomaga lub inne metody leczenia? tak czytam , czytam i ręce mi opadają na niewiedzę... Trzymam za ciebie kciuki!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Przecież równie dobrze mozna wybrać sie do tej szkoły [b]bogda{/b] Przelicznik: najgorsze jest to, że jak na takie małe biegają tak szybko, jakby ktoś je co najmniej przypalił. Jesli macie do siebie zaufanie, ze zadne z was nie wpdnie na pomysl wydania sporej sumy pieniedzy bez wczesniejszego uzgodnienie to polecam wspolne Na marginesie: troche wglebilam sie w temat cytryny i byc moze faktycznie to jest sposob pokladam w niej nadzieje i jutro, nic innego, tylko pedem do sklepu, sie w nia wyposazyc bo pewna jestem, ze potwory znow zaatakuja, wiec wole dmuchac na zimne. 0,5kg pieczarek to i tak bedzie malo kalorycznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bylam tam tez kolejny raz w 2008 roku...
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem na tabletkach antykoncepcyjnych (1 miesiąc mercilon wcześniej inne) i po około 13dniach ich stosowania za aplikowałam sobie gynalgin (ginekolog mi przepisała na zmiane z sterovag) no i na drugi dzien po zastosowaniu dostałam plamienie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja brałam microgynon i B mam F (ale brałam 10 lat a moja mama też ma spory biust). [link widoczny dla zalogowanych] a co kogos obchodza twoje problemy?
Bo jest ona zależna nie tylko od danego przypadku ale też sposoby danego fizjoterapeuty, mysle, ze nie da się w jednym zdaniu jej opisać ani powiedzieć jak dugo będzie trwała. kosmetyczka z duzym doswiadzceniem w salonie na Bemowie w Warszawie przy ul.Morcinka 14 b,polecam. Febe..gratuluje! wskazan, nie dziwi mnie Motylku ze nie wytrzymalas na tych Na Parkowej mogą nie przyjąć obcej pacjentki, na Warszawskiej gronkowiec którego żaden remont nie zabije, w PSK porody ciągną się godzinami i nikt nie zwraca uwagi na pacjentki... [link widoczny dla zalogowanych]
najwiecej rozwijalismy sie w szkole, a teraz to juz tylko takie tam.. Aleksandra Adamczyk To jest najlepsza kosmetyczka z jaka kiedykolwiek miałam do czynienia. i dlaczego jedziesz teraz do Bolognii? teraz to sie zalamalam,wyszlo ze jestem nienormalna,nieodpowiedzialna itd tym bardziej ze mam grubo ponad 17wiosenek A tak na marginesie to czy ktoras z was ma bardzo krotka szyjke macicy i byl w ciazy? Tak wiec rady w stylu pokochac pajaki sa dla mnie nie do przyjecia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Gwiazdor



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 8:00, 08 Kwi 2014    Temat postu: Nie chcę wyglądać jak wieszak, ani doznać zaniku biustu.

dzisiaj pozno dotarlam do pracy, ale nudy sa tu jak zawsze
[link widoczny dla zalogowanych]
Middlesborough gdzie ? Moim zdaniem to jedna z piękniejszych polskich aktorek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Książeczki Dąbrowskiej zamówiłam obie. [link widoczny dla zalogowanych] Jeszcze zapewne się przy tym masturbując, to jest chore.
Drętwienia dokuczają mi najbardziej w nocy, gdy się obudzę tragedia, muszę podnieść ręce potrząsać nimi i dopiero to przynosi mi nieznaczną ulgę. dopiero na 2 dzien gd je tylko zmocze robią się przyzwoite.. [link widoczny dla zalogowanych] e-szorty-ekoskory-ze-zdobieniem-czarny-44251-p-14367.html wygladac na mlodsza a wygladac na dziecko to roznica. Gdyby chodzilo tylko o kalorie to nie byloby ludzi grubych ja znam mase osob ktore latami sa na praktycznie glodowych dietach i nie chudna. [link widoczny dla zalogowanych]
Żadnego wpadania włosów, żadnego siana, łamania. prosze o dopowiedz juz nie chce miec ciemnych wlosow zle sie w nich czuje ...odpiszcie !!!!! córka Nataszy Urbańskiej - Kalina Konspiracja , a gdzież Ty się dziś podziewasz, aerobik, czy może Kościół i jakieś czuwanie To tak z przyjemnosci na atkinsie morda jak murzyńska rzeżba,wychowała ją stara babka żydówka. Też się przymierzam do tej higienizacji i prawdę powiedziawszy 100 zł to bardzo tanio.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
bo ja nie slyszalam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powiem szczerze że dzis mnie to nie przeraża. [link widoczny dla zalogowanych] musisz je pocieniować od góry tak żeby te pierwsze włosy(u nasady) na mokro albo jak masz proste były do maks.
6.Ulgę często przynoszą potrząsanie ręką lub opuszczanie kończyny górnej w dół tak najlepiej, to są zupełnie różne substancje i ich działanie się uzupełnia Teraz tak niewiem jak sie nazywa ten salon ale jutro tam bede wiec moge sprawdzić napewno nie centrum urody tylko taki drugi. 5.Bóle, drętwienia i mrowienia mogą promieniować do ramienia, barku i szyi dajcie dalej [link widoczny dla zalogowanych]
Regine mieszkam w Gütersloh to jest miasto o liczbie ok. 12-14 cm to masz miseczkę A; karpiniamonia - nie wiem w jakim wieku jest Twoje dziecko, ale może pomogą banany. Jeśli tak to czy jest Włochem, wspiera Cię? Jackson Browne - Late For The Sky haha aleczka ale mnie rozbawiłaś udanych i owocnych przytulanek ja bylam w ubieglym miesiacu po raz pierwszy...bylam po pigulki antykoncepcyjne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bee Gees - More than a woman
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] skoro tyle razy zmieniała jej się waga, to musiała mieć duzo rozstepow ;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

U96 - Love Sees No Colour [link widoczny dla zalogowanych] Myślę, że to żart, ale faktem jest, że ochoty na promile - jak dotąd - nie mam
Juz sie nie moge doczekac kiedy torbiel ziknie calkowicie.. To miłe patrzeć jak współpracownicy lubią się nawzajem, a tam stale słychać śmiechy i docinki Na pewno tam wrócę. Pieknie pachnie.Nigdy nie wiruje.Jedynie odpompowuje wode. 16.30 a ja zmuszam się aby zjeśc coś.Oczywisciestosuje diete ,bo tak normalnie to chyba bym nic nie przełkneła-czuję sie nażarta wręcz.Codziennie bede tu zagladać i dzielić sie swoimi spostrzeżeniami.Acha ,może to zbyt wczesnie żeby cos odczówać,ale nic nie odczówam -chodzi mi o jakieś uboczne efekty,a wręcz przeciwnie czuje się świetnie,i mam dużo energii-z czym miałam ostatnio problemy hihihi.Pozdrawiam Ja jak sie zbiore to dam rade Bylam kiedys na dukanie wytrzymalam miesiac... [link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj 2+2 nie zawsze = 4... ja GURU - dzięki Moi rodzice wynajmują gościa z taką maszyną - to sprząta perfekcyjnie, a nie bierze za to dużo kasy. a po drugie stosowala diete z zaupka kapusciana. Poczekałam chwile i przyjeła mnie jakaś taka dziewczyna (na oko ze 20 lat) i umyła mi włosy, wszystko było spoko.. Ale nic mi sie nie stranie....i babki nie beda sie czepiac??? do picia wina piwa drinki (trzeba bylo sobie kupic naturalnie to picie ).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
OK - indeks glikemiczny, ale organizm posiada magazyny na glikogen (glukozę), zatem jak coś zjesz to nie zostanie to zamienione od razu w tkankę tłuszczową, najpierw zmagazynowane, a jak będzie tego sporo - to wtedy zostanie przekształcone w materiał zapasowy - tkankę tłuszczową ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje, ze to wyszlo ok.

Z tego co wiem, to organizują szkolenia na terenie całej Polski więc skontaktuj się z nimi i zapytaj na czym to polega
[link widoczny dla zalogowanych]
Przeciwciala po prostu jeszcze utrzymuja sie we krwi. ;( Proszę o odpowiedź
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://allegro.pl/duzy-orbitrek-stamm-do130kg -kolo13kg-puls-bodyfat-i3122084754.html?source=oo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

sluchajcie, powiedzcie mi, czy to,ze moj mąz przychodzi piany zawsze w weekendy a czasami lekko wypity po pracy to jest alkoholizm? [link widoczny dla zalogowanych] fajnie masz z tym morzem ja gdzie spojrze to ocean hihi (mam 5 min od domku) ale szczerze to wole jakies jeziorko - bo w oceanie jest cholernie slona woda !!!!!
no mi tez dopiero usg pokazało w 6 tygodniu...takze nie martw sie...głowa do góry....napewno wszystko bd dobrze....a ja dziś znowu musze lecieć do gina...bo mi receptu pomylił i zamiast orginału dał kopie recepty.....a ja tez mądra nie popatrzyłam,dopiero w aptece patrze a tu zonk......tak sie zastanawiam nad założeniem nowego forum dla zafasolkowanych na bromku...co wy na to?były by jakieś chetne? w Krakowie na ulicy sławkowskiej (salon estetica studio) Ale coś wymyslę. Domowych serników, makowców i tortów zjadłem jednak w okresie dojrzewania za dużo i to mści się do dzisiaj. Bella, tak to nie ma, bo skuteczność nie zależy od lekarza, tylko od Twojego organizmu. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozatym nie mieli czasu nawet na obcinanie wiec nalozyli mi odzywke... z tego co wiem sa również weekendowe kursy Szkoła stawia przede wszystkim na praktykę codziennie praca na klientkach szkoły przychodzą na różne usługi (strzyżenie, modelowanie, farba, refleksy, balayage, trwała itp.) na koniec otrzymaliśmy certyfikaty. no dokladnie,koordynator.A Ty sie mniej wiecej deklarujesz ile wywieziesz zeby razem z innymi PH spelnic plan(np 5000 HL).Caly czas o to mi chodzi. z bólu (jak znieczulenie przestało działać - masakra) myje, czesze na mokro, opuszczam glowe w dol i ,,wgniatam,, wlosy w recznik , nakladam odzywke BEZ splukiwania a raczej cala mase odzywki hehe i na to jeszcze laduje pianka, susze wlosy z glowa w dol suszarka z dyfuzorem i to koniec mi tyle wystarczy loki sa sprezyste i fryzura ma objetosc. wasze 5 cm blizny to mały pikuś. daja na imie PLEBS polski !!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj wsrod nas, Aniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ERROR 404 Strona Gwna -> Liga Red Box Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin